Wednesday, 12 September 2012

rahsia Aku

~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~


rahsia mane bole bagi tau...
rahsia mane bole bagi tau...
rahsia mane bole bagi tau...

Wednesday, 11 July 2012

Dari Siti NorMastura

assalamualaikum semua pembaca...

hari ini di manjung mendung walaupun ada sinar sang suria...penat-penat bekerja,on the way balik td layan la radio nombor 1 malaysia Era FM...petang era la ye...hahaha berkumandang la lagu lelaki idaman...cute meut lak lagu tu...DJ bertugas yang putarkan kita layan la...siap menyanyi lagi...hahaha

lagu melly goeslow - lelaki idaman

selamat berhibur

Saturday, 7 July 2012

Raihan - Solatuwassalam

assalamualaikum kepada pembaca

jum basahkan lidah kita dengan selawat dan zikirullah...

hiburan yang diajar dalam Islam...

22.12.2012, akad nikah, doakan mas dan afiq. amin ;')

Thursday, 21 June 2012

ceria dan terpesona

assalamualaikum semua...terima kasih kepada CEO @ pengasas blogger kerana memberi peluang muhammad afiq menaip sesuatu di blog ini...kalau dapat jumpa kan best...x nk buat himpunan blogger ke kt kinabalu..hahaha

malam ni x nk cakap banyak..cuma nk menaip banyak-banyak...hua.. penat bekerja alhamdulillah dapat juga meluahkan rindu pada siti normastura...dan laptop beliau ni...:)

malam ni muhammad afiq teringat satu lagu yang happy go lucky dari segi muzik dan instrumental...lirik pula mudah difahami dan dihayati...tanpa membuang masa mari kita bersama lagu tersebut

dituju khas buat Siti NorMastura...:P (maaf kalau x sedap saya nyanyi dan berlakon..hehehe)

kelakar dan lawak dan funny...

ok sekian saja persembahan muhammad afiq..kalau jumpa dengan CEO blog ni kirim salam sejahtera tau...

terima kasih banyak-banyak


22.12.2012, akad nikah, doakan mas dan afiq. amin ;')

Wednesday, 20 June 2012

kinabalu

assalamualaikum yang terlibat dan yang tidak terlibat...

satu hari nanti...muhammad afiq dan siti normastura nk melaungkan 'saya cinta awak siti normastura' di kinabalu...setuju x? kalau setuju tick 'hebat'...ahahaha

pengaruh serita dejavu di kinabalu yang siti normastura suka tonton...tiap-tiap hari ajak muhammad afiq tengok...hehehe

meh kita tengok suasana kinabalu bila berada di puncak...yahoooo :-)

siti normastura...nanti kita cm ni la...sediakan mental dan fizikal

nanti amik pic muhammad afiq cm ni tau siti normastura...

hehehe...yang ni port kita lepak setelah penat mendaki...

harap-harap doa kita termakbul...amin
kinabalu akan ku dakimu jua...:-)

22.12.2012, akad nikah, doakan mas dan afiq. amin ;')



Tuesday, 19 June 2012

Persiapan Ape Ek?

assalamualaikum..dimulakan dengan bismillah

tepat kul 8pm...buletin utama bermula...rancangan yang dari dulu kini dan selamanya...

malam ni aku yang bernama muhammad afiq ingin bercerita persiapan majlis perkahwinan belah muhammad afiq...wah,hari demi hari...family muhammad afiq pun buat persiapan juga...pelahan-pelahan kayuh basikal...hehehe

hari ini,family muhammad afiq menerima perabut-perabut baru dari company abah muhammad afiq...setiap 5 tahun diorang akan menukar perabut...untung tahun ni dapat lagi tukar perabut...alhamdulillah...rezeki muhammad afiq nk mendirikan rumah tangga...rumah family pn makin ceria...

antaranya ialah meja makan set,sofa set,katil queen (warna coklat ikut tema warna perkahwinan)

hehehe...x sabar sangat menantikan detik yang bahagia dan penuh makna...semoga semuanya selamat dan berjalan lancar...Allah mempermudahkan segala urusan kami...Amin

sekian terima kasih...diakhiri dengan alhamdulillah...

22.12.2012, akad nikah, doakan mas dan afiq. amin ;')

Sunday, 17 June 2012

Best Man Win

best man win atau dalam melayu adalah lelaki terbaik menang...

dalam hidup aku,banyak perkara yang telah aku capai dan meneng...semasa tadika aku menang sukaneka dan jd kedua kumpulan terbaik....

semasa sekolah rendah aku menang lagi...bangganya naik pentas dapat top 10 dalam kelas...tiap-tiap tahun lak tu...

sekolah menengah lak,lagi kemenangan aku capai...aku jd ketau platun terbaik negeri perak 2008...paling membanggakan...hahaha alhamdulillah...kejuaraan demi kejuaraan...

tapi yang aku nk sampaikan tentang best man win ni adalah kemenangan aku mendapatkan Siti NorMastura...15 februari 2011 tarik yang amat bermakna kerana aku bergelar tunang Siti NorMastura...siap ada cop mohor tau...hehehe hak milik Siti NorMastura...hehehe tinggal beberapa bulan lagi majlis kami akan dilangsungkan bertempat di wakaf bapak kesayanganku...hehehe secara langsung terus menerus menerusi kaca laptop anda...sapa ada skype nt bole la tgk kami akad...hehehe mudah2an semuanya berjalan dengan lancar dan Allah mempermudahkan segala urusan kami...Aminnn berkat doa family dan sahabat tidak dilupakan...

mulai saat ini.aku la the Best Man Win bagi Siti NorMastura...

22.12.2012, akad nikah, doakan mas dan afiq. amin ;')

tiba tiba aje nak buat entry..

Hadirmu bagaikan bidadari

Melengkapkan langkahku yang terhenti


Kaulah permaisuri gelap dunia tanpamu


Umpama nafasku kan berhenti


Jika kau hilang dalam hidup ini


Percayalah kasih cintaku padamu







buatmu Siti NorMastura yang jauh di mata dekat dihati...love u more :)


jom ramai-ramai nyanyi lagu senyum...enjoy yourself...jom la awakkk...:)


Senyum seindah suria...
yang membawa cahaya...
senyumlah dari hati...
duniamu berseri...
senyum umpama impian dalam kehidupan...
kau tersenyum...ku tersenyum...
kemesraan menguntum...


senyum.... kepada semua...
senyumanmu amatlah bermakna...
senyum membahagiakan..
dengan senyuman...
terjalinlah...ikatan...


hahaha..seronok lagu ni..cuba korang tukar perkataan senyum tu dengan sesuatu yang lain seperti 'kentut'...korang mesti terkentut sambil menyanyi...




suasana pagi sekitar kul 7am di tempat kerja ku....kelebihan datang awal..hahaha

Ayer Tawar...hahaha korang nampak ape yang disampaikan...pengguna wilcha tegar di sekitar Ayer Tawar...terbaik la...patuhi undang-undang jalanraya




Sunday, 10 June 2012

esok ada temuduga

assalamualaikum

seperti yang korang semua tau...sekarang saya bekerja di kencana petroleum...sebenarnya saya masih mencari kerja yang saya betul-betul minat...antara ciri-ciri kerja yang saya minat seperti suasana di tempat kerja yang menyeronokkan...itu yang paling penting..

suasana di tempat kerja memainkan peranan penting untuk bekerja dalam keadaan yang seronok...hati rasa tenang, tertarik apabila diberi kerja,tidak mengeluh apabila kerja lebih masa...itu yang saya nanti-nantikan

kedua adalah gaji...hehehe sape tak nk gaju banyakkn...cm saya target gaji tuk diploma dalam rm1300...agak-agak ok ke...ada ke orang nk amik pekerja yang cm saya ni...hahaha mesti la ada...kalau tak, tak kan la ada company call panggil interview kn...hehehe alhamdulillah...semoga temuduga esok berjalan lancar...

selain itu, dalam menjejaki pekerjaan yang tetap ini, saya juga pentingkan bahagian yang saya minat...saya berminat dalam bahagian elektronik dan elektrik...harap esok tercapai la inpian saya.... nk tau saya dapat tawaran kerja di mana...?

ini alamat dia...hehehe


MSP Industries Sdn. Bhd
Lot 1, 3 & 5 Persiaran Kilang Perindustrian 17,
Pengkalan Maju Industrial Park,
31500, Lahat, Perak.


mudah-mudahan esok berjalan dengan lancar...amin
doakan saya ye kengkawan...hahaha ada ke kawan aku ni...rindu siti nor mastura...tunang yang saya cintai dan kasihi...esok doakan saya ye dan temankan saya walaupun kita jauh....

ok semua terima kasih...

Tuesday, 5 June 2012

Sapura Kencana Petroleum

Corporate Overview (introduction)



Logo Syarikat

SapuraKencana Petroleum Bhd (SapuraKencana) is one of the world's largest integrated oil and gas services and solutions provider. The Group's principal business include providing end-to-end solutions and services to the upstream petroleum industry, and covers activities such as installation of offshore pipelines and structures, fabrication of offshore structures, accommodation and support vessels, drilling vessels, hook-up and commissioning, topside maintenance services, underwater services, offshore geotechnical and geophysical services, project management, diving services, offshore support services, infrastructure and specialised steel fabrication works.
With a workforce of over 9,000 people, the Group's global presence can be seen in over 20 countries ranging from Malaysia and China to Australia, Middle East, America, Brazil and beyond.
ini Ibu Pejabat Kencana Petroleum....
Seperti pengenalan di atas...di sini la bermulanya peluh2 aku akan menitik untuk mencari rezeki di atas muka bumi ini...Alhamdulillah, hari ini (5 jun 2012) aku melangkah ke alam pekerjaan...yesss
aku di letakkan di bahagian grinder, perlahan-lahan aku akan mendaki gunung yang tinggi untuk meletakkan diriku di posisi juruteknik di Kencana Petroleum... 
Ya Allah, Kau permudahkan segala urusan aku di dunia ini...Amin
produk yang dihasilkan dihantar di sini la...

























Dato' Mokhzani bin Mahathir - Executive Chairman

























sekian,terima kasih :)


Monday, 4 June 2012

siti normastura wajib baca

assalamualaikum


betul kata orang, bila dah bertunang ni, banyak sangat dugaan yang akan datang.. kadang dugaan tu yang menguatkan lagi ikatan.. tapi kadang kadang rasa tak perlu nak teruskan.. berdoalah sebaiknya.. mohon lah padaNya...


apa pun dugaan yang datang antara pasangan itu, harus kuat, harus bersama sama berbincang, harus saling memahami, harus bertolak ansur, harus buang rasa keras hati, harus fikir masa hadapan, harus fikir maruah kaluarga, harus selalu ingat impian yang pernah di bina dahulunya, harus mendoakan kesejahteraan masing masing ;')

alhamdulillah...lagi 6 bulan 2 minggu dan 4 hari lagi...dup dap dup dap...mastura selalu cakap,afiq ni x de perasaan ke...rileks je...hahaha 

seorang lelaki tidak perlu menunjukkan kerisauannya kepada sesiapa pun...ini kerana dia akan menyebabkan pasanagnnya turut bimbang sekali...

Allah sentiasa berada di sisi HambaNya...senjata orang Islam kan adalah doa...



okeyy..terima kasih semua yang membaca....






Saturday, 2 June 2012

hari bersama cik tunang sayang

assalamualaikum

saban bulan, saban minggu, saban hari, saban jam, saban minit dan saban saat tidak berjumpa cik tunang saya, alhamdulillah hari ni dalam sejarah dan ia telah tertulis di luh mahfuz, saya muhammad afiq tunangnya siti normastura akhirnya bertemu di majlis persandingan sahabatnya, kak yein dan suami. Bestnya hari ni. Mula2 saya jemput cik tunang di bidor. Di situ bermula lah perjalanan kami menuju ke dewan JKR di sitiawan. Huhuhu...!!! Dalam perjalanan banyak celoteh,luahan,idea dan sebagainya. Kami ditemani oleh Adik cik tunang. Hahaha...!! Setibanya di majlis,ape tunggu lagi,makan la dulu...hahaha walaupn x jumpa pengantin,tp jejak-jejak kami ada di sana. Seterusnya, kami menuju ke Mydin Meru yang baru dibuka selama 2 minggu. Cik tunang mencari barang persiapan majlis pernikahan kami pula. hehehe. Setelah itu,kami menuju ke rumah ibu Kak Diana iaitu akak ipar siti normastura. Ape lagi,makan la dulu. Eh,bukan la...bersalaman dengan bakal famili...hahaha lepas tu saya ape tunggu lg, menuju ke set buffet...amik pinggan,ceduk nasi n lauk...hahaha lapar saje si afiq ni..hahaha sembang punya sembang da kul 5.30...cepat bebeno masa berlalu...

ingat,cerita ini belum abis lagi..tunggu sambunagannya dari Siti NorMastura

selamat membaca ye...cerita ni best kn...hahaha

Tuesday, 29 May 2012

IDOLA

azlan & typewriter - idola ost hoore hoore




Pupus Kini Lunak Suara
Lenyap Sempurna, Tiada Terkata

Namun Masih Ada Di Dunia
Pengorbananya, Perjuangannya

Ku Nyanyikan Lagu Yang Kau Laung Dulu
Untuk Sembuhkan Duka Lara Ku
Walaupun Tidak Bersua
Bagi Ku Engkau Lagenda
Damailah Di Sana Bebas Di Angkasa
Lahirkanlah Jiwa Abadikan Cinta
Moga Bercahaya Di Atas Kurnia
Sentiasa Bersama Dengannya

Luput Kini Tutur Bahasa
Hilai Tawanya, Senyum Manisnya, Hei..

Namun Masih Ada Di Dunia
Pengorbananya, Perjuangannya

Ku Nyanyikan Lagu Yang Kau Laung Dulu
Untuk Sembuhkan Duka Lara Ku
Walaupun Tidak Bersua
Bagi Ku Engkau Lagenda

Damailah Di Sana Bebas Di Angkasa
Lahirkanlah Jiwa Abadikan Cinta
Moga Bercahaya Di Atas Kurnia
Sentiasa Bersama, Ooo…

Berpandukan Teori Hidup Mu Yang Lalu
Ku Sambung Perjalanan Jauh
Yang Harus Ditempuh Durinya
Hilang Tiada Tumbuh Ganti Larut
Meninggalkan Rasa Pilu Sedih Sebak Hiba
Kerana Engkau Idola, Wooo…..
Lahirkanlah Jiwa Abadikan Cinta
Moga Bercahaya Di Atas Kurnia
Sentiasa Bersama Dengan Nya

Damailah Di Sana Hei…
Bebas Di Angkasa
Lahirkanlah Jiwa Abadikan Cinta
Moga Bercahaya Di Atas Kurnia
Sentiasa Bersama Dengan Nya, Oooo…

Namun Masih Ada Di Dunia
Pengorbananya, Perjuangannya


barang lama ada harganya

assalamualaikum

siapa kata barang lama tiada harga?
saya wartawan afiq telah menemu ramah beberapa orang penduduk kampung pening lalat tentang hal ini

wartawan : assalamualaikum orang
orang : waalaikumusalam, ape celop?
wartawaan : x celop ape pn...ni nk tny,ape pendapat orang terhadap barang2 lama seperti tin,botol dan surat khabar?
orang : hahaha...kalau aku,buang je la..nk guna buat ape...x kn nk baca surat khabar yang semalam...kalau surat kabar esok nk la aku baca...
wartawan : owh...begitu ye...bagus pndpt orang...kalau saya pn begitu juga..

wartawan : assalamualaikum 
manusia : waalaikumusalam, wartawan ea...?
wartawan : mane tau...hahhaa
manusia : tengok name tag la
wartawan : hahaha...ni nk tny ape pendapat manusia terhadap barang2 lama yang x terpakai
manusia : kalau saya jual...
wartawan : ada harga ke?
manusia : ada la...
1kg surat khabar - 25sen
1kg besi - rm1
1kg tin - 25sen
1kg botol/plastik - 20 sen
x ke untung kalau barang2 tu banyak...3 bulan sekali jual...orang kata ada la duit minum...hahaha dalam rm20 msti dapat...
wartawan : yeke...kalau begitu moh la kita g umh saya tolong packing-packing barang lama...hasil kiita cutting dua...hahaha
manusia : canteekkk

moral - barang-barang terpakai sebenarnya ada kegunaannya walaupn ia nampak da x elok...mana tau barang-barang tu bole datangkan Basil seperti duit dan sikit-sikit lama-lama jadi bukit kalau kumpul...bole pakai ferrari,lamborghini,porsche dan bermacam2 lagi la...

sekian :P

Monday, 28 May 2012

awak...saya pn ada kucing juga...

assalamualaikum

aktiviti sepanjang bergelar penganggur amat mencabar.
yelah kn x de keje apa nk buat, buat je la keje yg x berbayar ni
yang penting ikhlas n dapat mengisi masa lapang yang banyak ruang-ruang kekosongan dalam masa kersebut...
harap-harap la usaha pencarian kerja aku selama ni berbaloi menjelang 1.6.2012...

hahaha...x ku sangka banyak juga ekor-ekor kucing yang aku ada
sekali petik 10 yang datang tau
belum sebut nama sekor2 lagi
hahaha...aku pn x penah bagi nama kucing tu sbb mak aku yang slalu bagi makan
mengikut pengiraan aku, da 2 minggu tender bg makan kucing ni aku sign kontrak...
hahahaha...papa kucing la katakan...

meh tgk kucing makan nk...ayuh jom!!


meh-meh jemput makan...


kucing pn makan pandai baca doa

kucing hitam (maaf x HD)


tu dia ekor kucing...

Sunday, 27 May 2012

kerja oh kerja

assalamualaikum

insan cemerlang datangnya dari akal, hatinya tenang, jiwanya raga ye para pembaca
entry dari penganggur ini ingin meluahkan sesuatu iaitu beliau ingin bekerja...

nak kerja...nak kerja...nak kerja...

pesan abah - jangan berhenti dari menadah tangan meminta dari yang Maha Esa kerana tiada bayaran yang dikenakan apabila menadah tangan untuk berdoa...
'Ya Allah...aku mahukan pekerjaan yang sesuai dengan aku...makbulkan doa aku ini dan juga doa kedua ibu bapa aku'
AMIN
Siti Nor Mastura - terima kasih banyak-banyak kerana sentiasa menyokong usaha saya...

InsyaAllah awal bulan 6 ini dapat la tawaran kerja...dapat menabung untuk majlis pernikahan nanti...

Monday, 30 April 2012

Nawaitu

assalamualaikum semua pembaca
bersama saya lagi di kendet site

pada jam ini saya ingin menceritakn satu cerita
eh, xkn la nk bercerita satu kereta pulakkan
mestila bercerita satu cerita...hahaha

asyik merenungkan sikap manusia seperti saya dan anda semua
situasi ini mesti pernah berkalu semasa anda di rumah mahu pun di luar rumah
semasa melakukan kerja paling kerap berlaku


SITUASI PERTAMA

hallo, nama saya ahcai cincai...
saya tukang kayu, bukan saya kayu ye..
satu hari sedang membuat perabut, datang abg saya cincai bocai ingin menolong saya...
kata beliau 'ahcai,bole tolong ka...tolong menolong amalan mulia kn...
kata saya ' wah, ini suda bagus ada pembantu..mai la tolong'

dalam hati saya (abg saya ni ikhlas dan bersungguh menolong saya, syukur)
dalam hati abg (kene rajin ni sbb msti ada upah)

moral- niat ikhlas tersebut sudah bertukar dengan upah,so da x ikhlas la...ingat nk bg duit ke? jgn harap la...beniaga pn kecik2 je...hahaha


SITUASI KEDUA

nama saya ali bin abu...
saya keje membuat kraftangan...
satu hari adk saya dtg ke bengkel saya...
saya : adk,wt ape dtg sini
adik : saya amik angin
saya : kalau nk amik angin g la guna pam tu
adik : nk buat ape?
saya : nk amik angin kn...pam la bnyk angin...
adik : haaaa...(blur)....bole adik tolong abg?
saya : urm setelah fikir masak2,xpelah...keje abg senang je...
adik : dalam hati adik (belagaknya abg aku ni, ingat nk tolong sgt ke..)

moral - si abg ni x bg adknya tolong sbb dia bniaga kecil2an n kalau da tolong msti la dia nk upah...sbb dia kuat shopping...xde duit la tu dia dtg nk keje...hahaha


so,kendet site cuma memberi pendapat, manusia ni macam2 ragam...kalau ikhlas dengan satu keje...pasang niat betul2...jangan mengharapkan upah/habuaan dengan sesuatu kerja...bukankah kalau inkhlas itu dapat ganjaran pahala yg lumayan...sebab tu la Allah swt tidak tunjujkan pahala pada kita, kalau tidak...mesti kita sambil lewa seperti

eh,pahala aku da banyak ni...buat dosa jp la...
eh,pahala aku kurang balik la...nk mengaji la topup pahala lg...

renung2kan la ye kawan2...Islam itu mudah jika kita Menghayatinya...

maaf jika kurang faham n terkasar bahasa...

Yang Benar
muhammad afiq bin abdul rashid



Sunday, 29 April 2012

kepada tunangku siti normastura

assalamualaikum
selamat pagi kalau baca entry ni waktu pagi
selamat petang kalau baca entry ni waktu pagi
selamat malam  kalau baca entry ni waktu pagi
selamat tido kalau baca entry ni waktu pagi
hahahaha

saya muhammad afiq berada di udara
ingin menyampaikan kata2 semangat kepada siti normastura @ tunangku
'hendak seribu daya,mahu seribu cara'
hehehehe

abg harap kerja yg banyak tu dapat disiapkan pada masa yang ditetapkan
harap sayang mengerti luahan ini
think positive because anything that we do must have an end
AND problems that come up must have the solutions
dont worry be happy
love u more...hehehe

akhir kata dari tunangmu 'selamat menjalankan tugas'
Allah sentiasa membantukan hambanya yang menghadapi masalah...
Amin Ya Rabbal'alamin


Monday, 20 February 2012

i hate luv story




sape hafal lagu ni...hahaha

Sunday, 19 February 2012

ku teringat...rindunya


Bisakah ku tanpamu?
Bilakah ku tanpamu?
Hatiku mulai rapuh, hatiku mulai sedih
Bisakah ku tanpamu?
Bila aku jatuh cinta
Kan ku sebut namamu, akan ku tulis lagumu
Akan ku katakana kata-kata indah
Bila aku jatuh cinta
Kan ku doakan kamu, menyempurnakan aku
Akanku buatkan semua yang terindah.. hanya untukmu
Relakah ku tanpamu?
Relakah ku tanpamu?
Bila aku jatuh cinta
Kan ku sebut namamu, akan ku tulis lagumu
Akan ku katakana kata-kata indah
Bila aku jatuh cinta
Kan ku doakan kamu, menyempurnakan aku
Akanku buatkan semua yang terindah..





Friday, 17 February 2012

Man Jadda Wajada

Kalimat ajaib berbahasa Arab ini bermakna ringkas tapi tegas





”Siapa yang bersungguh-sungguh, akan berhasil”. 








maksud Man Jadda Wajada sungguh bermakna dalam hidup. Jadi aplikasikanlah maksud disebalik ungkapan Man Jadda Wajada. Sesungguhnya Allah akan memberi rezeki kepada hambanya yang berusaha.

Sunday, 8 January 2012

ape yg visual basic 6 leh buat..??

hasil dari visual basic 6


Thursday, 5 January 2012

instrumental

instrumental yang leh jd mental...hahaha


nt da belajar dengan bapak mentuaku...
ong bak rindu...

1 2 3 do re mi

Ada masanya aku suka berteman
Ada masanya aku suka bersendiri
Ada masanya aku suka berjalan
Ada masanya aku suka berehat

Ada masanya engkau suka berteman
Ada masanya engkau suka bersendiri
Ada masanya engkau suka berjalan
Ada masanya engkau suka apa yang ku suka

Hidup dan nasib roler koster
Susah dan senang bersilih ganti
Bila-bila boleh naik dan turun
Apokalips






Tuesday, 3 January 2012

tenaga memberi kemudahan pada kita











alamak...xde karen la pulak...
dlu pencawang men skipping...kali ni x tau la npe?

tu la len kali bayar la bil letri tu...
air n letrikkn penting nk wt keje...
lau x cm ne nk bsuh baju...
x larat nk memberusnye..

sedih la mak...hehehe
tgu je la sampai dia ada...
orang tu kata jp ag dia sambung alek..

ape leh wt,da x perasan bil bln lepas x bayar...
nk wt cm ne kn...
sabar la ye tuan2 dan puan2...
mandi peluh la dlu...

selamat menjalani ibadah fardhu air dan fardhu kifayah

Monday, 2 January 2012

Indah Dewi Pertiwi - Di Atas Satu Cinta

jejak-jejak langkahku bagaikan lembaran waktu
apakah ku masih bisa terus melangkah
serpihan hidupku kan ku bangun di atas satu cinta

subhanAllah aku mencintainya
subhanallah aku menyayanginya
dari ufuk timur hingga ke barat 
selalu di hatiku


untuk Siti Nor Mastura