Monday, 4 June 2012

siti normastura wajib baca

assalamualaikum


betul kata orang, bila dah bertunang ni, banyak sangat dugaan yang akan datang.. kadang dugaan tu yang menguatkan lagi ikatan.. tapi kadang kadang rasa tak perlu nak teruskan.. berdoalah sebaiknya.. mohon lah padaNya...


apa pun dugaan yang datang antara pasangan itu, harus kuat, harus bersama sama berbincang, harus saling memahami, harus bertolak ansur, harus buang rasa keras hati, harus fikir masa hadapan, harus fikir maruah kaluarga, harus selalu ingat impian yang pernah di bina dahulunya, harus mendoakan kesejahteraan masing masing ;')

alhamdulillah...lagi 6 bulan 2 minggu dan 4 hari lagi...dup dap dup dap...mastura selalu cakap,afiq ni x de perasaan ke...rileks je...hahaha 

seorang lelaki tidak perlu menunjukkan kerisauannya kepada sesiapa pun...ini kerana dia akan menyebabkan pasanagnnya turut bimbang sekali...

Allah sentiasa berada di sisi HambaNya...senjata orang Islam kan adalah doa...



okeyy..terima kasih semua yang membaca....






3 comments:

NiaLidia. said...

apa yg penting dlm perhubungan adalah tolak ansur dan saling memberi dan menerima. doalah banyak2 :) semoga berkekalan hendaknya afiq. aminn

Afiq Angah said...

terima kasih nia

Afiq Angah said...

terima kasih nia