Daisypath Wedding tickers

Sunday 17 June 2012

Best Man Win

best man win atau dalam melayu adalah lelaki terbaik menang...

dalam hidup aku,banyak perkara yang telah aku capai dan meneng...semasa tadika aku menang sukaneka dan jd kedua kumpulan terbaik....

semasa sekolah rendah aku menang lagi...bangganya naik pentas dapat top 10 dalam kelas...tiap-tiap tahun lak tu...

sekolah menengah lak,lagi kemenangan aku capai...aku jd ketau platun terbaik negeri perak 2008...paling membanggakan...hahaha alhamdulillah...kejuaraan demi kejuaraan...

tapi yang aku nk sampaikan tentang best man win ni adalah kemenangan aku mendapatkan Siti NorMastura...15 februari 2011 tarik yang amat bermakna kerana aku bergelar tunang Siti NorMastura...siap ada cop mohor tau...hehehe hak milik Siti NorMastura...hehehe tinggal beberapa bulan lagi majlis kami akan dilangsungkan bertempat di wakaf bapak kesayanganku...hehehe secara langsung terus menerus menerusi kaca laptop anda...sapa ada skype nt bole la tgk kami akad...hehehe mudah2an semuanya berjalan dengan lancar dan Allah mempermudahkan segala urusan kami...Aminnn berkat doa family dan sahabat tidak dilupakan...

mulai saat ini.aku la the Best Man Win bagi Siti NorMastura...

22.12.2012, akad nikah, doakan mas dan afiq. amin ;')

6 comments:

imantizz_truper said...

memang best man win la...untung kak mas dapat abg afiq...semoga cinta sampai syurga...

fiQRa said...

hehe.. awak ni.. 2011 la awak.. 15 feb 2010 kite tak kenal lagi tau :D

Niahix_01 said...

wow...
suuuwwwweeeeiiiitttt sangat...
hahaha...

bagus-2... semoga bahagia hingga ke anak cucu ye afiq n mas...

"aku hanya dapat mendoakan kebahagiaan sahabat2 ku sahaja.."

"keep smiling"
^_^

-Wan Niahix-

Anonymous said...

wahh..sweet sangat..semoga kekal bahgia

Unknown said...

how sweet u all nie..

kak mas & abg afiq..

Terbaek!!!~

fatin adawiah said...

wah..kala akak lah kan..memg terharu nges guling2 bc ni..huhu untunglah mas..afiq jge mas baik2 tau =)

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers